زندگی پر از شیرینی

۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۹, سه‌شنبه

معنی ارازل و اوباش رو هم فهمیدیم... همراه با عکس

دیروز پنجشنبه31 اردیبهشت 88 برای کاری به ترمینال غرب ( آزادی ) تهران رفته بودم در انجا با تصاویر عجیبی مواجه شدم حتما میپرسین جه تصاویری باید براتون بگم که میدیدم یه هو رانندگانی که در انجا در امر حمل مسافر مشغول هستند همگی باهم فرار میکردند و بعضیاشون چند صد متر دورتر از ترمینال ایستاده بودن و گاهی مامورین که دنبال اونا کرده بودن یکی دوتاشونو هم میگرفتن وقتی از یکی از رانندها سوال کردم علت این تعقیب و گریز و موش و گربه بازی چیه در کمال ناباوری به من گفت ما رو به جرم ارازل و اوباش بودن میگیرن و بعدش ازمون عکس میگیرن و یک فایل برامون درست میکنن و دفعه بعد هم به اتهام اوباشگری به دادگاه معرفی میکنن بگذریم که در یکی دوساعتی که من تو ترمینال کار داشتم این صحنه رو چندین و چند بار مشاهده کردم و تو اوج تعجب از خودم پرسیدم راننده بد بختی که از خواب خودش میزنه و واسه ثنار سه شاهی ساعت 4 صبح میاد ترمینال تا شاید بتونه کمی از مشکلات اقتثصائی خودش رو حل کنه چه جور ارازل و اوباشی هست شاید هم دچار کمبود ارازل و اوباش شدیم که میخوایم تعدادی افراد جدید رو به این صنف محترم اضافه کنیم به راستی چه علتی داره که تو اوج گرمی تنور انتخابات به این گونه اعمال دست میزنیم نکنه کسی هست که دلش نمی خواد واقعا این تنور گرم باشه و قصد داره تا به بیگانگان و دشمن های این مملکت کمک کنه تا این آدمهای بیچاره که از مال دنیا یک اتومبیل قسطی دارن و با اون ضمن خدمت رسانی به مردم باعث میشن تا نرخ کرایه در ترمینال یک رقم منصفانه داشته باشه چرا که تاکسی های مختص ترمینال کرایه های عجیب و غریب و بعضا باور نکردنی مطالبه میکنن ولی با وجود راننده های مسافر کش متفرقه این رقم به نرخ تعادلی میرسه



حال سوال من از مسیول این ناهنجاری که به قول راننده ها چند روزی هست که انجام میشه چه کسی هست و چه نیتی داره از این عمل خودش که یک سری آدم آبرو دار رو جای ارازل و اوباش دستگیر میکنه ؟ آیا ثمره این عمل جز ناامید شدن اونها و خانواده و اقوامشون از شعارهای برابری دولت چیز دیگه میتونه باشه ؟



از دولت مردان خواهش میکنم جلوی این بی بندو باری برخی افراد رو که با تک روی خودشون و قدرت نمایی و خود نمایی کاری جز آب در آسیاب دشمن ریختن ثمری نداره رو بگیرن تا ضمن ایجاد امید بیشتر در میان قشر واقعا دردمند و مستضعف از حرکتهای بعدی اینگونه افراد جلوگیری بشه


اینم بگم جلوی چشم من یک مرد لنگ و یک پیرمرد 70 ساله رو دستگیر کردن که هرچی فکر کردم حتی نمیدونستن ارازل و اوباش یعنی چه چه برسه به ..... بگذریم که هرچی چوب میخوریم از همین آدمهایی هست که فقط به فکر منافع و مقام خودشون هستن ولاغیر

۱ نظر:

  1. باد جنوب
    " به یاد حمید مصدق "
    من اگر بنشینم
    تو اگربنشینی
    ما اگر بنشینیم
    قطره های آبیم همه محتاج دما
    منفرد در اقبال
    من اگر برخیزم
    تو اگر برخیزی
    ما اگر برخیزیم
    قطره ای میگردیم
    در دل آبی رود
    که رود در پی دریای بزرگ
    موجها در پی هم پایه ها سست کنند
    ما اگر برخیزیم
    همچو بادی که از آن سوی جنوب
    گرم و توپنده و سخت
    خانه ظالم شب ویران گشت
    مستر چ 4/4/88

    پاسخحذف