زندگی پر از شیرینی

۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۸, دوشنبه

پیشخدمت های زن عریان در کافی شاپ آمریکایی


درحالی که آمریکا در بحران اقتصادی به سر می برد و بسیاری از رستوران ها و کافی شاپ ها در وضعیت اقتصادی خوبی قرار ندارند، اما یک شخص مبتکر راه جالبی برای جذب مشتری پیدا کرده است.به گزارش خبر نیوز ،دونالد کرابتری در شهر واسالبورو یک کافی شاپ Grand view با خدمت کاران برهنه افتتاح کرده است. حاصل ابتکار دونالد در شهری با جمعیت کمتر از 4500 نفر واسالبورو این بوده است که کافی شاپ وی همیشه مملو از مشتری است.پاول برادر دونالد اوضاع کسب و کار را فوق العاده توصیف می کند؛ او می گوید: من فقط در این جا ازدحام مردم را می بینم. دونالد وقتی پیشنهاد باز کردن کافی شاپی با این شرایط را داد با مخالفت های زیادی رو به رو شد.



به طوری که در زمان باز کردن این کافی شاپ خیلی از اهالی شهر خشمگین شدند. اما یک چیز وی را در انجام این کار مصمم کرد و آن هم سود سرشار این کار بود.او می گوید: من می دانم مردم چی می خواهند، آنها عاشق برهنگی اند، همین طور عاشق قهوه. پس من یک کافی شاپی راه می اندازم که هر دو تا را با هم داشته باشه! زمانی که دونالد برای استخدام پیش خدمت با شرایط رستورانش آگهی داد سیلی از تقاضا ها روبرو شد؛ بیش از 150نفر درخواست استخدام داده بودند.دونالد از بین آنها 10 زن و 5 مرد را انتخاب کرد. او در این باره می گوید: فقط ظاهر برای ما مهم نبود بلکه خوش اخلاق بودن و رفتار دوستانه برای ما مهم بود. بیشتر افرادی که تقاضای کار داده بودند، کسانی بودند که از کارهای قبلی شان اخراج شده بودند.


الویس تامپسون یکی از پیش خدمت های رستوران می گوید: من قبلا در یک رستوران آشپز بودم، اما صاحب رستوران دیگر توانایی دادن دستمزد کارگر ها را نداشت پس همه ما از کار بیکار شدیم. اما الان اینجا کار خوبی دارم و برایم مهم نیست اگر بعضی مواقع مشتری ها پیشنهادهای عجیب غریب بدهند.گینی لابری یکی دیگر از پیشخدمت ها می گوید: من قبلا برای پیدا کردن کار به چند رستوران سر زدم اما هیچ کدام مرا به خاطر کم تجربگی قبول نکردند. اما الان که در این رستوران کار می کنم خیلی هیجان زده ام چون حداقل واسه خودم یک کار دارم!اگر چه این کافی شاپ کمتر از یک هفته است که باز شده اما الان وضعیت مالی خیلی خوب به هم زده است؛ یک بار یک پیش خدمت زن برای آوردن یک قهوه 100 دلار از یک مشتری انعام گرفت.


گروه اینترنتی ایرنین مدرن  http://groups.yahoo.com/group/iranin_modern/join








اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....


آموزش گام به گام ثبت نام و فعالیت در بزرگترین گروه فارسی زبان یاهو ( ایرنین مدرن )


اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه ایرنین مدرن هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد.. براي عضويت رايگان در گروه ایرانین مدرن، اينجا رو کليک کنيد..



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر